De wasmachine

woensdag 9 juni 2010 15:17 uur

Een gezin van vier personen is niets zonder wasmachine, kwam ik al snel achter nadat het oude model de geest had gegeven. De was stapelde zich schrikbarend snel op, overal, het huis werd er bijkans onbegaanbaar van. Er moest dus een nieuwe komen en snel ook.

Via VeiligKopen.nu bestelde RuSt een mooie, nieuwe machine, een waar wel twee keer zoveel was per trommel inpastte (whoohoo!). En toen begon het grote wachten…

Bij nabellen bleek dat ze echt wel hun best hadden gedaan om een bezorgmoment met ons af te spreken, via e-mail, en deze e-mail was tussen de spam beland. Kan gebeuren, we wachtten nog een week langer op bezorging: afgelopen maandag zou het dan gaan gebeuren!

RuSt bleef de hele dag thuis, aan de deurbel gekluisterd, maar geen wasmachine. Bij nogmaals nabellen (à € 0,35 per minuut) bleek dat de firma zelf ook geen idee had waar de machine was gebleven, het systeem was toevallig nèt op die dag vernieuwd (hoe is het mogelijk, hè!) en het oude systeem daardoor volledig ontoegankelijk, hoe dan ook, de bezorger nam zijn telefoon niet op en nou ja, nieuwe bezorgdag werd woensdag, vandaag dus.

Omdat RuSt niet weer zijn hele dag wilde vergooien bleef ik vandaag thuis, wat meteen al een probleempje zou kunnen opleveren, want ik ben niet zo sterk en we waren al op de hoogte van de achter-de-drempel-policy oftewel, die laatste trap zouden ze op mijn decolleté moeten gaan doen.

Maar je raadt het al, niet alleen kwamen ze 3 uur te laat, die laatste trap gingen ze ook echt niet even voor me doen, met hun handige steekkarretje en sterke armen.

– Achter de eerste drempel, mevrouw!
– Maar jullie hebben ons maandag laten zitten, toen hadden we wel sterke armen paraat
– Achter de eerste drempel, het is niet anders.

En toen gebeurde datgene waardoor ik zo boos werd:

– Achter de eerste drempel! Ik was hier maandag ook al maar toen deed er niemand open, dus dat is niet onze schuld.

Wat is het toch frustrerend als iemand je argument, je enige argument, wegwuift met een leugen. Hij is maandag niet aan de deur geweest.

Onze oude machine wilden ze derhalve ook niet meenemen en om het allemaal NOG erger te maken is de nieuwe ook nog eens gedeukt uit de verpakking gekomen.

Heeft dit verhaal ook nog een moraal?
Ja!
Laat NOOIT iets bezorgen door Ritmo Groep BV.

(En ga nou niet tegen mij lopen zeiken over -Ja maar die regels zijn er om de werknemers te beschermen en ze hadden toch gewaarschuwd etcetera. want ik ben in een kutbui.)



6 reacties

  1. Dingetje

    Hoe is het met de wasmachine afgelopen? Jullie hebben toch wel een nieuwe geleverd gekregen inmiddels, toch!
    Anders weet ik nog wel wat organisaties waar je kan gaan klagen en waar je ook heel goed mee kan gaan dreigen!! Vooral dat laatste!

  2. Wart

    je krijgt toch wel een nieuwe he?!?

  3. Kim

    Zo dan! Dat is echt knap asociaal! Mijn hemel! Hop, snel een link sturen van je website! Dat zal ze!

  4. RuSt

    2 mensen vinden dit leuk? Leuk? Tsss. leedvermaak, dat is het.

  5. Tim

    Wat een tyfusmongolen!!! Ik ga ze doodmaken!
    Als ik er bij was geweest had ik ze kapot gemaakt!

  6. Mr Apollo

    Stelletje schoften zijn het!!!
    *&*^#@*&!

plaats een reactie:

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *